SKUTERI -17%
Generic placeholder image

IMTEC KATALOG

Aktuelna ponuda tehnologije koja Vas čini boljim. Prelistajte katalog.

Saznajte više »

Generic placeholder image

POSAO U IMTEC-U

Želite postati dio naše pozitivne priče Pošaljite nam svoj CV i motivaciono pismo.

Saznajte više »

Generic placeholder image

IMTEC POSLOVNICE

Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili nas kontaktirajte na besplatni info broj 080 022 338.

Saznajte više »

Najnovije objave

Najnovije objave

SMART LUMIO: UČENJE KROZ IGRU

1201 Pregleda 0 Liked

Svakodnevno možemo primjetiti doprinos koji razvoj tehnologije ima na obrazovanje. Usvajanje znanja i sticanje novih vještina postalo je još jednostavnije zahvaljujući SMART Lumio. 

Korištenjem ove aplikacije imate mogućnost da vašim učenicima kroz igru preneste znanje. Učenje zasnovano na igrama ima nekoliko prednosti za učenike. Igre njeguju socijalno i emocionalno učenje, saradnju, motivaciju, zdravo preuzimanje rizika, samopouzdanje, rješavanje problema i kritičko razmišljanje. Igre takođe mogu izgraditi pozitivnu zajednicu u učionici, ojačati učenje, promovisati dobar sportski duh i povećati pamćenje, istovremeno smanjujući stres i podstičući timski rad. 

Šta su aktivnosti zasnovane na igrama? 

Aktivnosti zasnovane na igrama imaju za cilj podučavanje: ponavljanjem, neuspjehom i postizanjem ciljeva. Uz SMART Lumio, aktivnosti zasnovane na igrama pomažu učenicima u postizanju cilja, odabirom akcija i doživljavanjem posljedica tih radnji u obliku povratne informacije. Naprimjer, u aktivnosti Super sortiranja, predmeti svjetlucaju kad se pogriješe i nestaju kad se premjeste u ispravnu kategoriju. Uz Lumiove aktivnosti temeljene na igrama, učenici aktivno uče i uvježbavaju kako se pojmovi povezuju. 

U nastavku vam donosimo pet aktivnosti zasnovanih na igrama od kojih bi vaši učenici imali koristi igranjem u Lumiju. Isprobajte ovakve kakve jesu ili ih prilagodite potrebama vaših učenika! 

  • Kalkulacije kartica. Koristite Flip Out da biste stvorili autentične mogućnosti da pokažete razumijevanje određenih koncepata. Naprimjer, možete stvoriti matematičke igre s digitalnim kartama za igranje kako biste vježbali i ojačali matematičke operacije pomoću Flip Out-a i nasumičnih kartica zadataka. 
  • Brojne veze. Prilagodite tradicionalno pretraživanje riječi u pojedinačnom priručniku ili zajedničkom radnom prostoru dodavanjem beskonačno kloniranih objekata koje učenici mogu koristiti za stvaranje matematičkih jednadžbi. Učenici mogu povući tačan simbol matematičkih operacija vodoravno, okomito ili dijagonalno kako bi povezali brojeve u probleme i rješenja. 
  • Koje je pravilo? Pružite učenicima više primjera jednačine koja može predstavljati isto rješenje. Zamolite učenike da riješe jednadžbu i pronađu rješenje kako bi uskladili svoje odgovore s ispravnom kategorijom u Match 'Em Up! aktivnost. 
  • Branim na moj način. Povećajte vještine kritičkog mišljenja pomoću diskusija koje vode učenici. Učenici opravdavaju svoje razmišljanje i dovode grupu do konsenzusa rangiranjem tema, koncepata ili karakteristika. Ova rigorozna aktivnost Poredak ranga osporava stav učenika o konceptu, dok verbalno artikuliraju svoje razmišljanje kako bi ga branili. 
  • Sad to vidim. Učenici analiziraju vizuelno kako bi stvorili odgovore iz stvarnog svijeta koji pokazuju njihovo razumijevanje ključnih pojmova i učenja. Label Reveal omogućava učeniku odabir zadataka, mogućnosti predviđanja i mogućnosti da učenici komuniciraju. 

Ponudu za Smart Learning Suite i Smart panele možete pronaći OVDJE, a za dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona 033 688 002 ili nam pišite na e-mail [email protected].