GARANCIJA

Opšti uslovi poslovanja i uslovi ostvarenja popravka u garantnom roku:

  • Davalac garancije (proizvođač) garantuje da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovnu upotrebu u svrhu, za koju je taj uređaj namijenjen. Proizvođač ne preuzima odgovornost za svojstva proizvoda koja su nužna za specifičnu upotrebu ili obavljanje djelatnosti, a koja je potrebno posebno ugovoriti. Svaku dodatnu specifičnost proizvoda treba ugovoriti između kupca i prodavaoca pri samom ugovaranju kupoprodaje, kao i moguću izgubljenu dobit zbog nedostatka navedenih specifičnih svojstava.

  • Garantni rok počinje teći datumom prodaje kupljenog proizvoda krajnjem korisniku. Dokaz za garantni rok je račun ili ovjeren garantni list, te detaljan opis kvara.

  • Važeći garantni list je originalni garantni list koji je uz uređaj priložio proizvođač.

  • Garantni list mora biti pravilno popunjen, potpisan i ovjeren pečatom od strane prodavača krajnjem korisniku.

  • Ukoliko uz proizvod ne dolazi originalni garantni list proizvođača, priznaje se isključivo garantni list distributera (uvoznika).

  • Kvarovi na proizvodima koji su pokriveni garantnim rokom bit će otklonjeni bez naplate i to samo u slučaju ako nisu izazvani mehaničkim uticajem ili rukovanjem suprotno uputstvima za korištenje od strane krajnjeg korisnika.

  • Garantni rok na prodate rezervne dijelove je 90 dana. Ukoliko se kod popravke proizvoda ne ugrađuje rezervni dio, nego samo komercijalni artikl (npr. tinta), taj artikl ima redovan garantni rok koji počinje danom isporuke proizvoda ili uređaja.

  • Garantni rok na uslugu servisa je 90 dana i odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente, tako da ne obuhvata funkcionisanje cijelog proizvoda.

  • Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran, skladno preporukama proizvođača.

 

Prijava proizvoda za servis, pakiranje i transport

Korisnik, prilikom predaje opreme, dobija reversni list kao dokaz o tome:

  1. šta je predao na servisiranje,

  2. u kojem obimu i u kojem stanju je oprema zaprimljena.

 

  • Preporuka je da se proizvodi šalju bez dodataka, osim ako korisnik ne smatra da je određeni dodatak povezan s kvarom. Svi dodaci, koji se šalju uz proizvod, moraju se upisati na reversni list prilikom predaje robe.

  • Svi nedostaci (oštećenja, ogrebotine), moraju biti upisani kod predaje proizvoda.

  • Završnu provjeru fizičkih oštećenja radi Imtec servis prilikom preuzimanja proizvoda.

  • Svi proizvodi koji se šalju, bilo kojim oblikom dostave, moraju biti zapakovani na način da onemoguće oštećenja prilikom normalne manipulacije proizvodima.

  • Dostavne službe imaju pravo odbiti preuzimanje proizvoda koji nije adekvatno zapakovan.

  • Komponente s izloženim elektroničkim dijelovima (memorije, matične ploče, grafičke kartice, diskovi), moraju biti zapakovani u antistatičku ambalažu.

 

 

Popravci izvan garantnog roka

  • Nakon zaprimanja i urađene dijagnostike proizvoda, od korisnika proizvoda biće  traženo pismeno očitovanje po ponudi za popravak.

  • Odgovor na ponudu za popravak, korisnik treba dostaviti u roku od 7 kalendarskih dana.

  • Nakon isteka navedenog roka, reklamirani proizvod biće vraćen korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave.

  • Vrijeme od slanja obavijesti korisniku, odnosno zahtjeva za očitovanjem, do dobivanja istog, ne ulazi u ukupno vrijeme popravka, odnosno ukupno vrijeme popravka se produžuje za vrijeme čekanja očitovanja, ako isto prelazi 24 sata.

  • Ukoliko korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi dijagnostike prema cjenovniku.

  • Ukoliko je proizvod na popravak izvan garantnog roka poslat dostavnom službom, isti se vraća također dostavnom službom, o trošku primatelja.

  • Ukoliko se testiranjem proizvoda dođe do zaključka da je proizvod ispravan, također se naplaćuju troškovi dijagnostike, kao i troškovi povrata uređaja ako je proizvod poslat dostavnom službom.

  • Tintne pisače s problemom ispisa najčešće je nemoguće popraviti bez ugradnje novih tinti, stoga je korisnik saglasan da se u uređaj ugrade i naplate nove tinte.

  • Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je istekao garantni rok, ostaju u vlasništvu Imtec d.o.o. do uplate punog iznosa popravke prema izdanom računu.

  • Uređaji se isporučuju tek po izvršenoj uplati i to uz potvrdu uplate i izvještaj banke o prispijeću sredstava.

 

Zamjena proizvoda

Zamjena kompletnog proizvoda se vrši u slučaju:

  1. kada su ispunjeni zakonski uslovi prema Zakonu o zaštiti potrošača,

  2. kada je zamjena kompletnog proizvoda standardna servisna procedura za taj proizvod,

  3. kada je i nakon tri popravke prisutna ista neispravnost kod proizvoda.

Zamjena proizvoda se ne vrši u slučaju:

  1. neispravnosti na bateriji, sklopu napajanja proizvoda ili ulošku s tintom,

  2. standardne procedure popravke prilikom koje dolazi do brisanja podataka s proizvoda (npr. zamjena diska na računaru). U ovom slučaju vlasnik proizvoda je dužan napraviti sigurnosnu kopiju svih podataka prije dostave na servisiranje.

  3. drugih vidova servisiranja u kojima može doći do gubitka podataka (npr. imenik, slike, muzika, dodatni softver, certifikati...). U nabrojanim slučajevima ili slučaju gubitka podataka, Imtec d.o.o. ne preuzima odgovornost.

 

Napomena

  • Računari koji su kupljeni po komponentama, te nisu sklopljeni od strane proizvođača ili distributera, imaju garantni rok samo na komponente. To podrazumijeva da će krajnji korisnik sam izvršiti dijagnostiku istih, te reklamirati samo neispravnu komponentu.

  • Korištenje nekvalitetnog i neoriginalnog potrošnog materijala, koji nije pokriven garancijom, može uzrokovati neispravnost uređaja. U tom slučaju troškove popravke snosi sam korisnik.

  • Garantni rok na baterije prijenosnih računara je definisan od strane proizvođača i traje od 6 do 12 mjeseci, bez obzira na trajanje osnovne garancije proizvoda.

  • Softverski problemi, softversko podešavanje proizvoda nisu predmet garancije, te se takve intervencije naplaćuju.

  • Kvarovi uzrokovani malicioznim softverom (virusi, malware i sl.), nisu predmet garancije.

  • U slučaju korištenja nelicenciranog operativnog sistema ne vršimo reinstalacije, niti bilo kakve softverske radnje na računaru.
  • Ostali garantni uslovi, zajedno s razlozima eventualnog nepriznavanja garancije, navedeni su na garantnom listu koji dolazi uz proizvod.

  • Preuzimanje reklamiranih uređaja moguće je samo uz dokaz originalnog reversnog lista.

  • Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 dana po završetku servisa, naplaćujemo skladištenje u iznosu od 1% tržišne vrijednosti za svaki dan skladištenja.

  • Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produženom čuvanju, ne odgovaramo.

 

Spisak ovlaštenih servisa

Ovlašteni servis

Adresa

Brend

Imtec d.o.o.

 

Canon, SHARP

KimTec d.o.o

*Poslovni centar 96-2, Vitez

*Aleja Bosne Srebrene 34, Sarajevo

Samsung, HP, Lenovo, AMD, Asus, WD, Kingston, Beng, MS Industrial, Panasonic, D-Link, Vivax

CT Computers d.o.o.

 

Džemala Bijedića bb

 

Asus, Acer, Gigabyte, Kingston, Intel, Seagate, Hitachi, APC, Metrologic, Lexmark , LG, Linksys, HP, Samsung bijela tehnika

ASBIS - MEGATREND d.o.o

Džemala Bijedića 162

 

Philips, ZyXEL, Prestigio, Canyon, Lenovo

BOSNIEN BUSINESS SYSTEMS d.o.o

Kranjčevićeva 39

 

IBM, Lenovo

 

SIMKO d.o.o. Agramservis

Vladislava Skarića 6

 

Olympus, SONY telefonija

 

ASC d.o.o.

Fra Anđela Zvizdovaća bb, Unitic

Canon i Samsung TV i telefoniju, Epson printeri

REFOT BH d.o.o

Tarasa Ševčenka 1

NIKON, SanDisk

SISTEM ONE d.o.o

Vilsonovo šetalište 10

Fujitsu, HP Pavilion, Toshiba, Dell, HP, NEC

PRINTEX d.o.o.

Hasana Sušića 9 i 11

Forton, Apacer, JVC, Micronet

VT COMMERCE d.o.o

Međugradska bb

Panasonic

G.M.C BIH d.o.o.

*14. Ulica 7, Orašje

*Kolodvorska 11A Sarajevo

SONY Game proizvode

 

EPC d.o.o

*Omera Dolovčića 4, Sarajevo;

*TV LABARATORIJ Halači 16, Sarajevo; *RTV SERVIS EURO Butmirska 7, Sarajevo;

*RTV SERVIS MATRIX Kneza Višeslava 10, Mostar;

*ELEKTRONIK Trg slobode 8, Bihać

SONY

MESC d.o.o.

Maršala Tita 6

Xiaomi mobiteli

Web logistic

Ismeta Alajbegovića Šerbe 1a

Tesla bijela tehnika

Gorenje ovlašteni servis

Jedinstveni broj za Bosnu i Hercegovinu +387 33 755 600

Gorenje

PER ASPERA  d.o.o

Zagrebačka 4c

Beurer, Electrolux, Krups, Tefal, Rowenta, Panasonic

HIGH d.o.o.

Centralni servis BOSCH-a za BiH kontakt telefon: 033 213 513

Bosch

General Servis Sarajevo

Envera Šehovića 25

 

Indesit

Stanić Servis Sarajevo

Nikole Šopa 37

Philips mali kućanski aparati

Bleiburških žrtava 68

Atlantic-Nobel Corporation d.o.o-Mostar

Atlantic program grijanja