REKLAMACIJA

Ukoliko ste nezadovoljni s kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom uređaju, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz uređaj, molimo vas da nas kontaktirate i obezbijedite nam sljedeće informacije:

  1. Ime i prezime
  2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja
  3. Opis reklamacije

Podatke možete dostaviti putem naših poslovnica, na broj telefona 0800 223 38 ili na email webprodaja@imtec.ba.

Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, informisat ćemo vas o sljedećem:

  1. da li se proizvod može zamijeniti za novi
  2. da li se može izvršiti povrat novca
  3. da se proizvod mora poslati u ovlašteni servis.

Dodatne informacije

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu s cjelokupnom pratećom opremom i dokumentacijom, koja je isporučena uz originalni proizvod, zatim da imate račun i garanciju, a koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja, te bez vidljivih tragova korištenja i habanja.

U slučaju kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti reklamirani proizvod i vratiti u naše skladište. Kad proizvod stigne u skladište, informisat ćemo vas o povratu novaca ili slanju zamjenskog proizvoda. Obavještenje o povratu novca ili zamjeni za novi proizvod dobijate unutar 8 dana od dana zaprimanja uređaja. Obavještenje za uređaje kojima je odbijen zahtjev za reklamaciju dobićete unutar 15 dana od dana zaprimanja uređaja. 

Ukoliko prethodno navedeni rokovi ne budu ispoštovani, molimo da nas kontaktirate putem besplatnog broja telefona 0800 223 38 ili putem email-a webprodaja@imtec.ba. Ukoliko bude potrebno proizvod poslati u ovlašteni servis, obezbijedit ćemo vam potrebne podatke ili organizovati preuzimanje uređaja na vašoj adresi. Ako je pošiljka oštećena u transportu i oštećenja su vidljiva, molimo vas da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate, već nas kontaktirajte kako bismo provjerili stanje pošiljke i poslali novu u što kraćem roku. Želja nam je da svaku vašu reklamaciju riješimo na obostrano zadovoljstvo.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h.