Ukoliko ste nezadovoljni s kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas, i mi ćemo se potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, ili ne odgovara navedenim tehničkim specifikacijama koje su istaknute na samom uređaju, ambalaži ili u pratećoj dokumentaciji koja je priložena uz uređaj, molimo vas da nas kontaktirate i obezbijedite nam sljedeće informacije:

1. Ime i prezime,
2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
3. Opis reklamacije.


Podatke možete dostaviti, putem naših trgovina ili  putem telefona 0800-2233-8, ili putem email adrese webprodaja@imtec.ba.

Nakon što zaprimimo informaciju o reklamaciji, te shodno vašem opisu reklamacije, informirat ćemo vas o tome:

• da li se proizvod može zamijeniti za novi,

• da li se može izvršiti povrat novca,

• ili se proizvod mora poslati u ovlašteni servis.

Dodatne informacije:

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom reklamacijskog procesa. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja.

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti reklamirani proizvod i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Obavještenje o povratu novca/zamjena za novi proizvod ili odbijanju zahtjeva za reklamaciju zaprimiti ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva (povrat novca/zamjena za novi proizvod) ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za reklamaciju najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za reklamaciju).

U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na besplatan broj 08 00 22 33 8 ili e-mailom na webprodaja@imtec.ba. Ukoliko je potrebno, proizvod poslati u ovlašteni servis, obezbijedit ćemo vam sve podatke o ovlaštenom servisu ili za vas organizovati preuzimanje uređaja na vašoj adresi. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Nastojat ćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vašu reklamaciju.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h.

BRZE NARUDŽBE

Nakon narudžbe kontaktirat će Vas naše osoblje iz web prodaje. Hvala vam što kupujete na Imtec Web Shopu.


Broj nije validan
Ime nije validno

Vaš zahtjev je poslan. Hvala vam !