ZAMJENA KUPLJENOG PROIZVODA
Ako ustanovite, prilikom korištenja tek kupljenog proizvoda (unutar 7 dana od prijema), da proizvod koji ste kupili, ne odgovara vašim potrebama i želite ga zamijeniti drugim, molimo vas da nas kontaktirate i dostavite slijedeće informacije:
- Ime i prezime
- Naziv uređaja i serijski broj uređaja
- Šta biste željeli s proizvodom učiniti.
Podatke možete dostaviti, putem naših trgovina ili putem telefona 0800-2233-8 ili putem e-mail adrese [email protected].
Nakon što zaprimimo informaciju o zamjeni, te shodno vašem zahtjevu i želji, obavijestit ćemo vas o tome:
- Da li se proizvod može zamijeniti za novi
- Da li se može izvršiti povrat novca.
Dodatne informacije:
Da bi ste ostvarili pravo na zamjenu, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom procesa zamjene. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja i vidljivih tragova korištenja i habanja. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti proizvod koji želite zamijeniti i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, obavijestit ćemo vas o slanju zamjenskog proizvoda.
Obavještenje o zamjeni za drugi proizvod ili odbijanju zahtjeva za zamjenu, zaprimit ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za zamjenu najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za zamjenu). U suprotnom nas kontaktirajte na besplatni info broj 0800-2233-8 ili e-mailom na [email protected].
Nastojat ćemo da na obostrano zadovoljstvo riješimo vaš zahtjev za zamjenu. Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.