Ako ustanovite, prilikom korištenja tek kupljenog proizvoda (unutar 7 dana od prijema), da proizvod kojeg ste kupili, ne odgovara vašim potrebama, te želite ga zamijeniti drugim, molimo vas da nas kontaktirate i obezbjedite nam sljedeće informacije:

1. Ime i prezime,
2. Naziv uređaja i serijski broj uređaja,
3. Šta biste željeli s proizvodom učiniti. Podatke možete dostaviti, putem naših trgovina ili  putem telefona
0800-2233-8, ili putem email adrese webprodaja@imtec.ba.

Nakon što zaprimimo informaciju o zamjeni, te shodno vašem zahtjevu i želji, informirat ćemo vas o tome:

• da li se proizvod može zamijeniti za novi,
• da li se može izvršiti povrat novca

Dodatne informacije:

Da bi ste ostvarili pravo na zamjenu, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom procesa zamjene. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja te bez vidljivih tragova, korištenja i habanja. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi, i kad se za proizvod može vratiti novac, na vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti proizvod koji želite zamijeniti i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, informisati ćemo vas o slanju zamjenskog proizvoda.

Obavještenje o zamjeni za drugi proizvod ili odbijanju zahtjeva za zamjenu, zaprimiti ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za zamjenu najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za zamjenu). U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na
0800-2233-8 ili e-mailom na webprodaja@imtec.ba.

Nastojat ćemo da, na obostrano zadovoljstvo, riješimo Vaš zahtjev za zamjenu. Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.