Office katalog april/juni 2024.
Generic placeholder image

IMTEC KATALOG

Aktuelna ponuda tehnologije koja Vas čini boljim. Prelistajte katalog.

Saznajte više »

Generic placeholder image

POSAO U IMTEC-U

Želite postati dio naše pozitivne priče Pošaljite nam svoj CV i motivaciono pismo.

Saznajte više »

Generic placeholder image

IMTEC POSLOVNICE

Posjetite Vama najbližu poslovnicu ili nas kontaktirajte na besplatni info broj 080 022 338.

Saznajte više »

Najnovije objave

Najnovije objave

RJEŠENJE ZA ODRŽAVANJE BAZNE IT INFRASTRUKTURE

1939 Pregleda 0 Liked

Jednom kada digitalizujete poslovne procese, zastoji i kvarovi na IT infrastrukturi postaju jako skupi. Iz ovih razloga u IMTEC-u smo razvili kapacitete za podršku našim klijentima u vidu Ugovora o održavanju bazne IT infrastrukture. Iskoristite priliku i zakažite besplatne konsultacije i pregled stanja informacionog sistema u maju i junu. 

Fokusirani smo da zadovoljimo zahtjeve najšireg sprektra office poslovnih klijenata, kao i naprednih poslovnih korisnika tehnologije

U portofoliu usluga koje IMTEC nudi svojim klijentima nalaze se i Ugovori o održavanju informacionog sistema, sa naglaskom na baznu IT infranstrukturu, Windows PC i server operativne sisteme, mrežnu infrasktrukturu, opremu za pohranu i backup podataka, te print rješenja. 

Određeni, ne tako mali, broj kompanija koje su krenule ili duboko zagazile u proces digitalizacije poslovanja susreću se sa nedostatkom kvalifikovanog IT kadra koji bi se brinuo da informacioni sistem radi sa što manje prekida. Jednom kada digitalizujete poslovne procese, zastoji i kvarovi na IT infrastrukturi postaju jako skupi. Iz ovih razloga u Imtecu smo razvili kapacitete za podršku našim klijentima u vidu Ugovora o održavanju bazne IT infrastrukture. Ovi ugovori su zamišljeni kao podrška poslovnim klijentima koji nemaju svoju IT službu ili su kapaciteti IT službi nedovoljni spram veličine informacionog sistema.

Koncept je postavljen tako da, prilikom održavanja sistema ili otklanjanja problema, koristi onaj metod koji će najprije vratiti funkcionalnost sistema, odnosno izazvati najmanje disrupcije u radu. Klijentima su na raspolaganju inžinjeri i serviser za rad na terenu, podršku putem udaljenog pristupa i telefonsku podršku. 

Prije potpisivanja Ugovora, s klijentom se obavi pregled stanja informacionog sistema kod klijenta, te na osnovu situacije da prijedlog broja sati koji će biti klijentu na raspolaganju u okviru ugovorene cijene. Klijenti koji u toku mjeseca ipak imaju potrebu za većim angažmanom od Ugovorom predviđenog, dobijaju popust na cijenu radnog sata.

Iskoristite priliku i zakažite besplatne konsultacije i pregled stanja informacionog sistema u maju i junu. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona 033 688 001 ili putem e-maila [email protected].