vijesti iz tehnologije 3
Vodič - Cyber sigurnost za mala preduzeća
U namjeri da pomognemo pravnim licima da se zaštite od cyber napada, napravili smo ovaj vodič. Odvojite vremena da pročitate vodič, jer informacije u nastavku su korisne vama i vašem poslovnom okruženju. Nažalost, svakodnevno smo svjedoci cyber sigurnosnih incidenata na pojedince, velika i mala preduzeća koji mogu biti poražavajući. Jednostavnim mjerama, koje ako se razumiju i provedu, mogu se značajno izbjeći ili umanjiti najčešći udari na cyber sigurnost. Razumijemo da vlasnici i uposlenici malih preduzeća ne mogu izdvojiti puno vremena na razumijevanje složenosti interneta ili uspostavljanje složenih reakcija na potencijalne rizike. U isto vrijeme, znamo da će cyber sigurnost poduprijeti ekonomski prosperitet preduzeća i omogućiti malim preduzećima rast, inovacije i pronalaženje novih načina stvaranja vrijednosti za svoje kupce. Ovaj vodič za cyber sigurnost namijenjen je malim firmama da shvate, poduzmu mjere i povećaju svoju otpornost protiv neprestanih prijetnji. Jezik je jasan, akcije su jednostavne, a smjernice prilagođene. Ukoliko prvi put učite o cyber sigurnosti ili ste u toku, ovaj vodič je odlično mjesto za početak. Cyber prijetnje - ključna područja Na početku vodiča, bitno je naglasiti važnost budnosti i spremnosti malih preduzeća da identificiraju i objasne sebi koje su to najčešće vrste cyber prijetnji i šta možete učiniti kako biste zaštitili svoje poslovanje jer za malo preduzeće čak i najmanji cyber sigurnosni incident može imati štetne posljedice. Zlonamjerni softver Šta je zlonamjerni softver? Neovlašteni softver dizajniran da nanese štetu. Radi se o zaštićena aplikacija koja uključuje viruse, špijunski softver, trojance i crve. Zašto zlonamjerni softver? Zbog štete ili prevare. Tipično za profit. Zlonamjerni softver pristupa važnim podacima kao što su brojevi i lozinke bankovnih ili kreditnih kartica. Također, može preuzeti kontrolu ili špijunirati računar korisnika. Koje aktivnosti su rezultat kreatora ovakvog softvera kada pristupe podacima: krađa, podvale, aktivizam, špijunaža, drugi teški kriminali. Ko je vlasnik zlonamjernog softvera? To može biti bilo ko i bilo gdje. Tvorci zlonamjernog softvera mogu biti bilo gdje u svijetu. Samo im je potreban računar, tehničke vještine i zla namjera. Kriminalnci mogu lako pristupiti jeftinim alatima za korištenje zlonamjernog softvera protiv vas. To nije ništa lično – ne ciljaju vas posebno – to im je samo posao. Zaštita od zlonamjernog softvera Koristite licencirane softvere Automatski ažurirajte svoj operativni sistem Instalirajte antivirusno rjesenje – preporuka BitDefender Instalirajte firewall rjesenje – preporuka Fortinet Automatski ažurirajte svoje softverske aplikacije Redovno pravite sigurnosne kopije podataka / backup – preporuka NAS Prevare e-poštom (krađe identiteta / phishing) Šta je tzv. phishing? "Dodgy" e-poruke dizajnirane za prevaru s novcem i podacima. Čuli ste za " fišing "? To su poruke e-pošte od pojedinaca ili organizacija koje "mislite" da znate. Oni oponašaju fraziranje, označavanje marke i logotipa da bi postali "stvarni" prije nego što korisnike zavedu da kliknu na link ili prilog . Time obmanjuju korisnike tražeći da im daju ili potvrde njihove lične podatke, kao što su lozinke i brojevi kreditnih kartica, ili da plaćaju lažni račun. Također, mogu poslati prilog osmišljen tako da izgleda originalno, a da u njemu ima zlonamjernog softvera. Ko je žrtva krađe identiteta? Ljudi s novcem - igra brojeva. E-poruke za krađu identiteta obično se šalju hiljadama ljudi. Čak i ako samo mali postotak primalaca bude prevaren, oni mogu pribaviti značajne podatke i iznose novca. Lažno predstavljanje (niska sofisticiranost, mnogo primalaca). Obično se općenita e-pošta s očitim znakovima upozorenja šalje na hiljade primalaca. Krađa identiteta ( visoka sofisticiranost, manje primalaca ). Lažne i sofisticirane poruke poslane na određenu osobu – obično je vlasnik firme, rukovodilac finansija i slično. Kitolov ( visoka sofisticiranost, manje primalaca, a veće vrijednosti ). Spears phishing namijenjen je vrlo „velikim ribama“ poput CEO-a. Gdje se krade identitet? E-poruke, SMS, instant poruke, društveni mediji. Lažne prevare nisu ograničene na e-poruke. One su sve sofisticiranije i teže ih je uočiti. Budite oprezni: Zahtjevi za novcem, posebno ako su hitni ili prekasni Promjene na bankovnom računu Prilozi Zahtjevi za provjeru ili potvrdu podataka za prijavu Ransomware (otkupnina) NIKADA NE PLAĆAJTE OTKUPNINU. Zašto? Ne garantuje vam se povrat pristupa i možete biti ranjivi na drugi napad. Šta je Ransomware? Određeni zlonamjerni softver koji zaključava vaš računar i datoteke do otkupnine. Napadi Ransomware-a se dešavaju putem priloga u e-pošti tako što preuzimanjem ili otvaranjem priloga, većina ransomwarea- šifrira datoteke korisnika, a zatim zahtijeva otkupninu za vraćanje pristupa – obično se plaća korištenjem kripto valute, poput Bitcoina. Zašto Ransomware? Zbog novca. Otkupnina – staromodan i učinkovit kriminal. Ransomware nudi cyber kriminalcima nisko rizične prihode s visokom nagradom. Razviti i distribuirati je lako jer većina malih preduzeća nije spremna nositi se sa napadima otkupnina. Ko je ciljana skupina za Ransomware? Mala, srednja i velika preduzeća. Mnoga mala preduzeća često su manje svjesna sigurnosti pa je i manje vjerovatno da će provoditi i potrošiti nešto novca na mjere cyber sigurnosti. Razmatranja softvera ključna područja Sigurno organiziranje softvera može drastično povećati zaštitu vašeg poslovanja od najčešćih vrsta cyber prijetnji. Na primjer, vaš operativni sistem je najvažniji dio softvera na vašem računaru. Upravlja hardverom vašeg računara i svim njegovim programima i zato ga je potrebno ažurirati, izraditi sigurnosnu kopiju i održavati. Poboljšajte otpornost, budite u toku i budite sigurni uz pomoć ovih softverskih razmatranja za male firme. Automatsko ažuriranje Šta je ažuriranje softvera? Nadgradnja softvera. Ažuriranje je nova, poboljšana ili sigurnija verzija softvera ( programa, aplikacija ili operativnog sistema kao što su Microsoft Windows ili Apple iOS ), a vaš je zadatak instalirati ga na svojim računarima ili mobilnim uređajima. Automatsko ažuriranje je zadani ili " postavi i zaboravi " sistem koji nadgrađuje vaš softver čim je dostupan. Zašto ažuriranje? Sigurnije. Brže. Bolje. Bolja internetska sigurnost. Poboljšana zaštita (u stvarnom vremenu, direktno od strane stručnjaka) od gubitka novca, podataka i identiteta. Poboljšane karakteristike i efikasnost programa i aplikacija. Kada radimo ažuriranja? Danas i svakodnevno – uvijek. Savjeti: Uključite ili potvrdite automatska ažuriranja, posebno za operativne sisteme, Redovno provjeravajte ažuriranja, Instalirajte ažuriranja što je prije moguće (ako automatska ažuriranja nisu moguća), Postavite prikladno vrijeme za automatska ažuriranja kako biste izbjegli poremećaje u poslu, Koristite softver za zaštitu od virusa i provjerite je li uključeno automatsko ažuriranje. NAPOMENA: Ako je vaš hardver ili softver prestar, možda se neće automatski ažurirati i tako izložiti vaše poslovanje tehničkim, softverskim i sigurnosnim problemima. Imtec preporučuje nadogradnju uređaja ili softvera. Microsoft Windows 7 i Microsoft Office 10 nisu podržani od 14. januara 2020., odnosno 13. oktobra 2020. godine. Automatske sigurnosne kopije Šta je backup? Sigurnosne kopije podataka. Sigurnosna kopija / backup je digitalna kopija najvažnijih podataka, informacija kao što su finansijski podaci, šifranici kupaca, artikala i slično. Kopija se može praviti na vanjskom, nepovezanom tvrdom disku, USB-u ili u oblaku, kao i na mrežnim diskovima tj. NAS storage uređajima. Automatski backup ili sistem „postaviti i zaboraviti” snima dokumente sa unaprijed definisanih lokacija, bez ljudske intervencije. Sigurno isključenje i uklanjanje rezervnog uređaja za pohranu nakon svake sigurnosne kopije osiguravat će da na njega ne utječe cyber incident. Zašto backup? Sigurnije i brže. Brži i lakši način za ponovno pokretanje poslovanja ako se podaci izgube, ukradu ili unište. Štiti vjerodostojnost vašeg poslovanja i pomaže u ispunjavanju zakonskih obaveza. Sigurni ste da ste uvijek zaštićeni kako biste se mogli usredotočiti na svoje poslove od kojih imate zaradu. Kada backup? Danas i uvijek, svakodnevno. Odaberite sigurnosni sistem prikladan za vaše poslovanje, Provjerite da li možete redovno vraćati sigurnosne kopije, Spremite fizičku sigurnosnu kopiju na neko sigurno mjesto. Višestruka provjera autentičnosti Šta je provjera autentičnosti? Mjera sigurnosti koja zahtijeva dva ili više dokaza identiteta da biste mogli pristupiti podacima. Višestruka autentifikacija (MFA) obično zahtijeva kombinaciju nečega što korisnik zna (pin, tajno pitanje), što fizički posjeduje (kartica, žeton) ili ono što je svojstveno, fiziološko (otisak prsta, mrežnica). Zašto autentifikacija? Jer je znatno moćnija sigurnost. Višestruki nivoi provjera, kriminalcima otežavaju napade na vašu firmu. Kriminalci bi mogli ukrasti jedan dokaz o identitetu, npr. PIN, ali potrebno je dobiti i koristiti druge dokaze o identitetu. Dvofaktorska autentifikacija (2FA) najčešća je vrsta MFA. Gdje provoditi autentifikaciju? Pristup važnim internim i eksternim računima. Mala preduzeća trebaju provoditi MVP kad god je to moguće. Neke opcije MVP uključuju, ali nisu ograničene na: Fizički znak Slučajni pin Biometriju / otisak prsta Aplikaciju za provjeru autentičnosti E-mail SMS Ljudi i postupci - ključna područja Preduzeća, bez obzira koliko bila mala, moraju biti svjesna i svjesno primjenjivati mjere cyber sigurnosti na svim nivoima. S obzirom da mala preduzeća često nemaju resurse za namjensko IT osoblje, u ovom dijelu vodiča želimo pojasniti kako možete upravljati ko može pristupiti i ko može kontrolisati podatke o vašem poslovanju. Poznavajući ovu situaciju Imtec doo, nudi usluge tehničke p odrške kroz koje obezbjeđujete dodatni vid sigurnosti i stabilnosti vašeg IT sistema. Vaši unutarnji procesi i vaša radna snaga posljednja su i jedna od najvažnijih linija odbrane u zaštiti vašeg poslovanja od prijetnji cyber napada. Kontrola pristupa Šta je kontrola? Proces definisanja ko može pristupiti onome što je u vašem poslovnom okruženju. Kontrola pristupa je način ograničavanja pristupa IT sistemu. Vlasnicima firmi omogućuje: Odlučite kome bi željeli dati privilegije pristupa Odredite koje funcije firme zahtijevaju pristup Provedite ograničenja kontrole pristupa osoblju. Zašto kontrola? Da se smanji rizik od neovlaštenog pristupa važnim informacijama Mnoga mala preduzeća zapošljavaju interno osoblje ili ovlašćuju spoljne saradnike, npr. kompanije koje pružaju web hosting. Sistemi kontrole pristupa pomažu vam da zaštitite svoje poslovanje dopuštajući vam da ograničite pristup osoblja i/ili spoljnog saradnika vašem računaru: mreže datoteke prijave osjetljivi podaci Ko sprovodi kontrolu? Princip „najmanje privilegije“. Ovisno o prirodi vašeg poslovanja, princip „najmanje privilegije“ je najsigurniji pristup za većinu malih preduzeća. Korisnicima se dozvoljava minimalan pristup, onoliko koliko im je potrebno za obavljanje posla čime se smanjuje rizik od slučajnog ili zlonamjernog ugrožavanja poslovanja. Zaštita od zlonamjernog softvera Ograničite administratorske privilegije Nemojte dijeliti lozinke Ne zaboravite opozvati račune bivših uposlenika Lozinke Šta su lozinke? Kao svoju lozinku koristite frazu ili rečenicu, a ne jednu riječ. Lozinke se koriste za provjeru pristupa računarskom sistemu, programu ili usluzi. Najučinkovitije lozine su kada: Se koriste s višestrukom provjerom autentičnosti Su jedinstvena - nije poznata fraza ili lirika i ne koristi se ponovo Su duže - izrazi su uglavnom duži od riječi Su složene - prirodno da se pojavljuje u rečenici s velikim slovima i znakovima interpunkcije Se lako pamte - sprječava vas da budete zatvoreni Zašto lozinke? Zbog toga što je veća sigurnost i veća pogodnost. Teže je provaliti u uobičajene napade lozinkom. Postavite ih na sve fiksne i mobilne uređaje. Lozinke će značajno povećati sigurnost na svim uređajima vaše firme. Za uporedbu pogledajte tabelu ispod. UKRATKO SAVJETI – SOFTVER Uključite automatska ažuriranja za vaš operativni sistem, postavite povoljno vrijeme da se oni dogode. Uključite automatska ažuriranja za svoje softverske aplikacije, postavite povoljno vrijeme da se one dogode. Napravite sigurnosnu kopiju podataka, držite sigurnosne kopije odvojene i nepovezane sa svojih uređaja i redovno osiguravajte da možete vratiti sigurnosne kopije. Omogućite Multi faktor kada je to moguće. LJUDI I POSTUPCI Uspostaviti sistem kontrole pristupa kako bi se utvrdilo ko bi trebao imati pristup Ograničite privilegije administratora na osnovi "prema potrebi" Ne dijelite lozinke, npr. pojedinačne prijave Ne zaboravite opozvati račune kada zaposlenici napuste posao Koristite snažne lozinke Koristite s višestrukom provjerom autentičnosti: duže, složene, jedinstvene, lake za pamćenje Redovno ponoviti cyber sigurnosni trening i probuditi svijest među svojim zaposlenicima Kreirati plan aktivnosti u slučaju cyber sigurnosnog napada Nagraditi zaposlenike koji su pronašli prijetnje Napraviti kulturu cyber sigurnosti i potaknuti redovne rasprave Uvijek biti oprezan kod e-pošte sa slijedećim: Zahtjevi za novcem, posebno ako su hitni ili kasni Promjene na bankovnom računu Prilozi, posebno s nepoznate ili sumnjive adrese e-pošte Zahtijevima za provjeru ili potvrdu podataka za prijavu. POJMOVI Antivirusni softver: Softverski program dizajniran za zaštitu vašeg računara ili mreže od računarskih virusa Aplikacija: Aplikacija je izraz za softver koji se obično koristi i za pametni telefon ili tablet. Nekada se koristi i termin „mobilna aplikacija“ Autentifikator aplikacija: Aplikacija koja se koristi za potvrđivanje identiteta korisnika računara kako bi se omogućio pristup i kontrola koja se koristi u okviru višestruke provjere identiteta Biometrika: Identifikacija osobe mjerenjem njihovih bioloških specifičnosti, npr. otiska prsta ili glasa. Bitcoin: Digitalna valuta ( cryptocurrency ) koja se na Internetu koristi za razne usluge. Brute Force Attack: Vrsta napada koji stvara milione kombinacija znakova u sekundi. Učinkoviti su protiv kratkih ili lozinki od jedne riječi. Cyber kriminalac: Svaka osoba koja ilegalno hakira računarski sistem da bi oštetila ili ukrala podatke. Zadane postavke: Nešto što je, operativni sistem ili program unaprijed konfigurisao za korisnika. Vrsta napada koji generira milione potencijalnih pokušaja temeljenih na pravilima i bazama podataka. Učinkovite su protiv manje složenih i najčešće korištenih lozinki. Šifriranje: Sprječavanje pristupa drugih sadržaju. Mreža: Skup računara, servera, mrežnih uređaja, perifernih uređaja ili drugih uređaja koji su međusobno povezani radi razmjene podataka. Operativni sistem: Softver instaliran na tvrdom disku računara koji računarskom hardveru omogućava komunikaciju i pokretanje računarskih programa. Softver: Obično se nazivaju programi, zbirka uputa koja korisniku omogućava interakciju s računarom, hardverom ili izvršavanjem zadataka. Špijunski: Program osmišljen za tajno prikupljanje podataka o korisnikovoj aktivnosti - obično se instalira bez korisnikovog znanja kad klikne link. Oblak / Cloud: Mreža udaljenih servera koji pružaju ogromnu, distribuiranu pohranu i obradu. Žeton: Fizički uređaj koji se obično može dodati kao privjesak za ključeve, koji stvara sigurnosni kôd za upotrebu s mrežama ili softverskim aplikacijama. Trojanci: Vrsta zlonamjernog softvera, često prikriven kao legitimni softver, a koji cyber kriminalci koriste da bi dobili pristup korisničkim sistemima. Virus: Program dizajniran za oštećenje, krađu ličnih podataka, izmjenu podataka, slanje e-pošte, prikazivanje poruka ili kombinaciju ovih radnji. Hvala vam na odvojenom vremenu da pročitate ovaj Vodič. Nadamo se da vam je bio koristan. Ukoliko budete imali dodatne informacije, budite slobodni da nas kontaktirate.
VIDEO KONFERENCIJSKA RJEŠENJA
Zašto video konferencije? Zbog trenutne situacije sa COVID-19 i ograničenja kretanja mnogi su se dali u potragu za alatima i opremom za video konferencijske pozive kako bi ostali ostali u kontaktu sa uposlenicima i klijentima. Mogućnost dijeljenja sadržaja, prikaz u visokoj rezoluciji omogućava da video konferencijski sastanak djeluje kao stvarni i video konferenciju čini učinkovitijom od ostalih načina komunikacije. Primjenom video konferencijske opreme lako ćete realizovati direktne sastanke, seminare, edukacije na daljinu, klasične prezentacije itd. Preporučujemo nekoliko rješenja proizvođača Polycom i Logitech: Logitech ConferenceCam Connect silver: Uvijek spremna za vaš naredni konferencijski poziv. Dizajniran je za svako radno okruženje. Povezuje se sa vašim uređajima putem bluetooth opcije i veoma je mobila zbog punjive baterije bez potrebe za strujnim priključkom. sadrži vrhunsku audio i video tehnologiju. SAZNAJTE VIŠE andgt;andgt; LOGITECH ConferenceCam GROUP: Odlično rješenje za velike radne prostorije u kojima se nalazi 14 – 20 osoba. Nudi visokokvalitetni HD video i kristalno čist zvuk. SAZNAJTE VIŠE andgt;andgt; Polycom Studio: Od sobe za druženje do sobe za sastanke uz prirodnu interakciju. Poly Studio nudi vrhunski audio i video zapis u USB video baru koji se jednostavno koristi. Sadrži sve karakteristike koje su vam potrebne. SAZNAJTE VIŠE andgt;andgt; andgt; Polycom EagleEye Mini USB kamera: Mala kamera koju nudi veliku predstavu uz veoma čist i jasan video. Odličan je dodatak Poly-ovom vrhunskom zvuku. Namijenjena je za male prostorije. SAZNAJTE VIŠE andgt;andgt; Set Slušalica Blackwire 5220: Bluetooth slušalice sa nevjerovatnim zvukom i udobnim dizajnom za neometane i duge poslovne razgovore. SAZNAJTE VIŠE andgt;andgt; Ukoliko trebate dodatne informacije ili pomoć pri odabiru, budite slobodni da nas kontaktirajte na e-mail adresu prodaja@imtec.ba ili broj telefona 033 688 001.
Office 365 – poznata rješenja u potpuno novom izdanju
Office 365 je svestrana usluga koja pojednostavljuje poslovanje kako manjih firmi, tako i velikih kompanija. Ovo rješenje omogućuje slobodan rad na svakom uređaju i na bilo kojem mjestu. Osigurava zaštitu podataka također i van kancelarije. Ovisno o izabranom planu usluga omogućuje korištenje aplikacije Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Access ili Publisher. Office 365 omogućuje također pristup uslugama servera Exchange Online (poslovna e-pošta), SharePoint Online (dijeljenje fajlova). Exchange Online Office 365 je također profesionalna poslovna e-pošta zauvijek bez spama. Exchange Online omogućuje povećanje učinkovitost rada, poboljšava upravljanje uz prilagođavanje individualnim potrebama i pruža potrebnu sigurnost tvojoj organizaciji. Zahvaljujući aplikaciji Outlook koja je instalirana na računaru u online varijanti, kao i na mobilnim uređajima, svim porukama, dopisima, zadacima i rasporedima može se pristupiti na bilo koji uređaj i na bilo kojem mjestu. Opredijeli se za Exchange Online i radi učinkovitije! OneDrive For Business Poslovni dokumenti na jednom mjestu? S OneDrive For Business to je moguće. Na virtualnom disku uz najveću sigurnost čuvaju se sve datoteke. Kako OneDrive, tako i sajtovi na SharePoint Online imaju svoje rezervne kopije na serverima Microsoft-a. Pristup svim dokumentima je moguć u svakom trenutku i na svakom mjestu, a zahvaljujući sinhronizaciji s tvojim uređajima fajlovi su uvijek aktualni, čak i pri radu offline. SharePoint Online Još nikad nije bilo tako lahko organizirati rad odjela ili radnih skupina u firmi. Brzo i neometano stvaranje sajtova u usluzi SharePoint Online podiže učinkovitost rada. Pored mogućnosti zajedničke saradnje na projektima, aplikacija pojednostavljuje i protok dokumenata – računa, obrazaca, podnošenja zahtjeva za godišnji odmor. Dijeljenjem dokumenata s ostalim saradnicima i pristupom izvornim fajlovima preko internet pretraživača i sa mobilnih uređaja, pojednostavljuje se proces realizacije projekata. Na sajtovima, osim biblioteka dokumenata, mogu se postavljati razne aplikacije, npr. vremenske crte, popisi zadataka, panel za diskusije, forumi, a čak i namjenski pretinac e-pošte s kalendarom! Garancija sigurnosti Pomoću Office 365 možeš biti siguran da su tvoji podaci zaštićeni. Rješenje predviđa backup za podatke i povrat izbrisanih fajlova ili poruka. Isto tako omogućuje i postavljanje dvostruke autorizacije (Multi-Factor Authentication). Usluga ima certifikat ISO/IEC 27001:2005 koji potvrđuje sukladnost s međunarodnim normama o sigurnosti informacija. Microsoft je kao prva firma dobio certifikat sukladnosti svojih usluga sa standardom o zaštiti osobnih podataka u oblaku ISO 27018. Office 365 je također kontroliran putem vanjskih audita.
NEC video zid je dio novog studija televizije Hayat
Izuzetno nam je zadovoljstvo što je jedno od naših rješenja našlo svoje mjesto u novom studiju televizije Hayat. Ovo nije prvi projekat i implementacija video zida u televizijskom studiju, ali je uvijek i iznova posebno draga jer je audio-vizuelni efekat drugačiji, različito dizajnerski osmišljen. Video zid je sačinjen od šest NEC ekrana dijagonale 55“, sa mogućnošću dalje nadogradnje. Rezolucija, kontrast, dizajn i kvalitet je svakako ono što odlikuje ovog poznatog japanskog proizvođača ekranskih rješenja. IMTEC kao ovlašteni zastupnik NEC Display Solutions za Bosnu i Hercegovini je uradio konsalting, isporuku, montažu i puštanje u rad video zida. Televizija Hayat je prva bosanskohercegovačka TV kuća koja ima ovako moderno opremljen studio. Od 13. Aprila 2020. godine Hayat TV programe vijesti, a prije svih „Vijesti u 7“ te druge emisije informativnog i kolažnog sadržaja realizira iz novih studijskih prostora, uz savremena scenografska, grafička i tehnološka rješenja. Zadovoljstvo učinjenim nisu skrili ni odgovorni za ovu vrijednu investiciju. Od svog nastanka Hayat TV je prepoznatljiv po stalnom ulaganju u vlastite kadrove, te po praćenju svih globalnih trendova medijske industrije, pa i onih u tehničko-tehnološkom smislu. Ni ovo vrijeme nije iznimka, kaže generalni direktor kompanije. „Ovaj posao nije lagan, a u prilog tome ide i činjenica da se na novom vizuelnom identitetu i scenografiji radilo godinu dana. Pazilo se na svaki detalj i kao rezultat toga gledaocima u BiH i cijelom svijetu u mogućnosti smo pružiti na savremen, no prije svega istinit i pravovremen način prezentiranje vijesti“ , zaključuje generalni direktor Hayata Elvir Švrakić. „Mi u našoj kući, u Hayatu, podstičemo inovativnost, trudimo se pokazati da je moguće izaći izvan okvira i bilo koju informaciju predstaviti tako da ona bude u potpunosti razumljiva našim gledaocima, a da u isto vrijeme bude obogćena kroz dodatni kontekst i pojašnjenja. Napredni alati koji omogućavaju fleksibilnije korištenje infografika ili poređenja, vizualizaciju segmenata vijesti, značajno su olakšanje i za nas, a i na zadovoljstvo onih koje informiramo. Mi ćemo, svakako, i dalje birati istinu, a gledaoce pozivamo da i dalje biraju 'Vijesti u 7'“ , kaže Senad Omerašević, direktor Informativnog programa Hayata.
Usporedba i cijene planova Microsoft 365 biznis paketa
Office 365 je svestrana usluga koja pojednostavljuje poslovanje kako manjih firmi, tako i velikih kompanija. Ovo rješenje omogućuje slobodan rad na svakom uređaju i na bilo kojem mjestu. Osigurava zaštitu podataka također i van kancelarije. Ovisno o izabranom planu usluga omogućuje korištenje aplikacije Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote, Access ili Publisher. Office 365 omogućuje također pristup uslugama servera Exchange Online (poslovna e-pošta), SharePoint Online (dijeljenje fajlova). Usporedb a planova Microsoft 365 biznis paketa Office 365 će popraviti funkcioniranje Vašeg biznisa. Odaberite odgovarajući plan i uvjerite se koliko mogućnosti daje Vama i Vašoj firmi. Mjesečna pretplata za Microsoft 365 Business Premium iznosi 18,00 KM Mjesečna pretplata za Microsoft 365 Business Standard iznosi 26,00 KM Mjesečna pretplata za Microsoft 365 Business Basic iznosi 11,00 KM Godišnja pretplata za Microsoft 365 Business Premium iznosi 216, 00 KM Godišnja pretplata za Microsoft 365 Business Standard iznosi 316,00 KM Godišnja pretplata za Microsoft 365 Business Basic iznosi 132,00 KM Zahtjev za pretplatu pošaljite na mail belkisa.sulejmanovic@imtec.ba . Ukoliko osjetite potrebu za dodatnim informacijama , budite slobodni da nas kontaktirate .