FAQ

Najčešća pitanja i odgovori – imtec.ba

 

Kako mogu naručiti proizvod putem imtec.ba?

Jednostavno pronađite željeni proizvod, dodajte ga u korpu i slijedite upute za završetak narudžbe. Potvrdu narudžbe dobit ćete putem emaila. Više oko naručuivanja pogledajte na slijedećem linku.

Da li moram imati korisnički nalog da bih kupovao/la?

Ne, ali registracija omogućava praćenje narudžbi, bržu kupovinu i pregled istorije.

Koje su mogućnosti plaćanja na web shopu?

Plaćanje je moguće putem kartica, pouzećem, bankovnom uplatom, na rate ili direktno u poslovnici.

Mogu li platiti na rate? Koji su uslovi?

Da. Imamo više opcija plaćanja na rate. Brzi online kredit u saradnji sa našim partnerima, krediti za penzionere, te plaćanje na rate putem kartica određenih banaka omogućavamo plaćanje na rate bez kamata. 

Da li se cijene na sajtu prikazuju s PDV-om?

Da, sve cijene na web shopu uključuju PDV.

Mogu li artikli biti rezervisani?

Rezervacije su moguće, ali samo uz prethodni dogovor s prodajnim timom. Za rezerisanje robe Molimo vas da na kontaktirate.

Imtec web shop
Stari Ilijaš 201
71380 Ilijaš
Bosna i Hercegovina
Nazovite nas/viber/whats up: +387 61 711 182
Pošaljite nam e-mail: webprodaja@imtec.ba

Kako da znam da je narudžba uspješno zaprimljena?

Ukoliko ste registrovni kupac dobit ćete email potvrdu sa svim detaljima narudžbe. Za ostale modele naručivanje tipa na jedan klik, na rate,  narudžba će biti potvrđena nakon što vas kontaktira naša korisnička podrška.

Ko vrši dostavu proizvoda?

Dostavu vrši naši partnerski kuriri širom BiH. Organizaciju dostave vrši kompanija MBE BA d.o.o. Sarajevo. Za više informacija o njihovima uslugama možete pogledati www.mbe.ba.

Koliko traje dostava?

Standardna dostava traje 2 radna dana, zavisno od lokacije.  U određenim slučajevima dostava može trajati i duže, ali će kupac o tome biti obavješten sa pravom da odustane od kupovine.

Da li mogu preuzeti proizvod u nekoj od poslovnica?

Da, prilikom narudžbe možete izabrati preuzimanje u poslovnici. Naša korisnička podrška će vas kontaktirati da utrvdi koja poslovnica vam najbolje odgovara, te poveže vas sa kolegama u poslovnici radi ostalih detalja.

Koliki su troškovi dostave?

Za narudžbe iznad 150 KM dostava je besplatna za robu čija težina ne prelazi 10 kg te je dimenzija malog paketa.. Za isporuka vrijednosti ispod 150 KM naplaćuje se trošak dostave od 10 KM. Za robu većih dimenzije i težina primjenjuje se važeći cjenovnik kompanije MBE BA d.o.o. Preciznu cijenu možete dobiti od naše korisničke podrške.

Šta ako nisam kući kad dostavljač dođe?

Kurir će ostaviti obavijest i pokušati ponovo dostaviti ili vas kontaktirati.

Da li je moguće izvršiti ekspresnu dostavu?

Za određene lokacije moguće je organizovati ekspresnu dostavu uz prethodni dogovor. Molimo vas da nas po ovom pitanju kontaktirate.

Koliko traje garancija na proizvode?

Garancija se definira od strane proizvođača, te je precizirana sa svaki pojedinačni proizvod. Obično traje 12 do 36 mjeseci. Neki proizvodi imaju garanciju do 60 mjeseci.

Kako mogu ostvariti pravo na garanciju?

Kontaktirajte nas sa računom i opisom problema, ili se obratite direktno ovlaštenom servisu. Za više informacija o uslovima servisa u garanciji posjetite naše stranice.

Gdje se nalaze ovlašteni servisi?

Servisi se nalaze širom BiH. Listu možete dobiti putem korisničke podrške ili putem naših stranica.

Da li Imtec ima vlastiti servisni centar?

Da, posjedujemo vlastiti servisni centar za veliki broj proizvoda. Specijalizirani smo za popravke IT opreme, montažu klima uređaja, održavanje i instalaciju složenih IT riješenja.

Šta uključuje garancija, a šta ne?

Garancija pokriva fabričke greške. Mehanička oštećenja i nepravilno korištenje nisu pokriveni.

Kako izgleda postupak reklamacije?

Javite se na neki od načina sa opisom problema i računom. Nakon provjere, biće vam ponuđeno rješenje. Više o načinu reklamacija možete provjeriti na ovim stranicama.

Mogu li vratiti proizvod ako nisam zadovoljan/na?

Da, u roku od 7 dana od prijema, pod uslovom da je nekorišten i u originalnom pakovanju. Više o načinu povrata možete se informisati na našim stranicama.

Koliko dana imam pravo na povrat?

Rok za povrat je 7 dana od dana prijema proizvoda.

Koje proizvode nije moguće vratiti?

Softver i proizvodi sa vidljivim tragovima korištenja ili oštećenja ne podliježu povratu. Takođe proizvod bez orginalne ambalaže ne podliježe povratu.

Da li dobijam povrat novca ili zamjenu?

Možete izabrati između povrata novca ili zamjene artikla.

Ko snosi troškove povrata?

Kupac snosi troškove povrata osim u slučaju greške s naše strane.

Koje banke nude mogućnost plaćanja na rate?

Najčešće banke su UniCredit, Raiffeisen, Sparkase, Intesa Sanpaolo i druge – zavisi od trenutne ponude.

Da li dobijam fiskalni račun i garanciju prilikom kupovine?

Da, svaki proizvod dolazi sa fiskalnim računom i garantnim listom.

Da li firme mogu kupovati i dobijati porezno prihvatljive fakture?

Naravno, unesite podatke o firmi prilikom narudžbe i dobit ćete porezno prihvatljivu fakturu.

Da li su svi proizvodi na sajtu dostupni odmah?

Većina artikala jeste, status dostupnosti je istaknut na stranici proizvoda. Moguće je da neki artikli postanu nedostupni uslijed greške ili softverskog poravnanja. U tom slučaju nudimo zamjenski proizvod ili povrat novca.

Kako da provjerim da li je artikal dostupan u poslovnici?

Za provjeru dostupnosti robe u poslovnicama najbolje je kontaktirati poslovnice.  Ukoliko artikal nije dostupan u poslovnici, moguće je izvršiti narudžbu da roba stigne u poslovnicu ili vama direktno na adresu.

Kako funkcionišu akcije i popusti?

Redovno pravimo promociji  i dajemo popuste. Popusti su jasno označeni i vremenski ograničeni, važe dok traju zalihe artikala ili do isteka akcije.

Da li pokloni uz kupovinu važe i za online kupovinu?

Da, ako je tako naznačeno u kampanji ili opisu artikla.

Kako da se registrujem?

Kliknite na ikonu naloga i popunite formular za registraciju.

Zaboravio/la sam lozinku – šta da radim?

Kliknite na 'Zaboravljena lozinka' i pratite upute na email.

Da li su moji podaci sigurni?

Da, koristimo enkripciju i sigurnosne protokole kako bismo zaštitili vaše podatke. Svi protokoli su usklađeni sa GDPR regulativom.

Kako da ažuriram svoje podatke?

Prijavite se na nalog i u korisničkom profilu uredite podatke.

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

  • ☎️ Telefon: 061 711 182

  • 📱 Viber/WhatsApp: 061 711 182

  • 📧 E-mail: webprodaja@imtec.ba

  • Ili putem jedne od naših društvenih mreža

Koje su radni sati podrške?

Radnim danima od 08:00 do 16:30.

Mogu li vas kontaktirati putem društvenih mreža?

Da, dostupni smo na Facebooku, Instagramu, Linkedinu i TikToku za sva pitanja.

Da li imate podršku za firme i B2B kupce?

Da, nudimo posebne uslove i savjetovanje za firme i ustanove. Naša mreža prodajnih savjetnika je jako Velika, te nudimo najsloženija IT poslovna rješenja za naše kupce.