promotivne aktivnosti 1
OSTANITE KUĆI - TEHNOLOGIJU PLATITE KARTICOM ONLINE!
Dragi kupci, U toku je javna kampanja #ostanikuci i #ostanidoma kojoj se priključujemo, a kojoj su se priključili mnogi u cilju podizanja svijesti o epidemiji COVID – 19 i sprečavanja širenja iste. Većina kompanija, kojima su poslovni procesi to dopustili, je pokazala visok stepen odgovornosti prema svojim radnicima tako što je odlučila djelovati preventivno i poslati ih na rad od kuće. Sada je važno i društveno odgovorno ostati kući, žaštiti sebe i druge i pokazati kolektivnu odgovornost. Da bi vam bili na usluzi i olakšali svakodnevnicu, omogućili smo vam: Jednokratno plaćanje online svim debitnim karticama; Plaćanje na 12 i 24 rate karticom Unicredit Visa Classic; Besplatnu isporuku na adresu za narudžbe 50, 00 KM i više; Produženo radno vrijeme webshop-a od 08:00 – 22:00 (ponedjeljak – nedjelja); Preuzimanje servisnih slučajeva na adresi korisnika. Pored toga, naš tim za dostavu je opremljen mobilnim POS terminalom koji vam omogućava da vašu tehnologiju platite na kućnoj adresi karticom bilo koje banke. Za imaoce Raiffeisen i Unicredit shopping kartica omogućeno je plaćanje na 12, odnosno 24 rate. Kontaktirajte nas na besplatni info broj webshopa 0800 223 38, ili nam pišite na mail webprodaja@imtec.ba. Informacije u vezi poslovnica koje ne rade do daljnjeg Saznajte više klikom OVDJE #ostanikuci #ostanidoma #kupujonline
IMTEC I MIKROFIN: ONLINE KUPOVINA NA RATE SVIMA
IMTEC u saradnji sa mikrokreditnim društvom Mikrofin je omogućio svojim kupcima online kupovinu na rate. U aktuelnoj situaciji, tehnologija je ta koja nas povezuje. Komunikacijski alati koje nam nudi, čine našu svakodnevnicu jednostavnijom i povećavaju nam produktivnost. Da bismo vam je učinili dostupnom, omogućili smo vam kupovinu na rate prilagođenu vašim potrebama. Proces kupovine je jednostavan: Odaberite proizvod koji želite, Popunite online formular klikom na link https://bit.ly/2WQfoUC , Očekujte poziv od našeg prodajnog tima. Mikrokreditno društvo „Mikrofin“ je regionalni lider u oblasti mikrofinansija. Njihova misija je kreiranje i pružanje profitabilnih kreditnih proizvoda malim preduzetnicima i fizičkim licima, koja se bore za pristojan život svojim znanjem i vještinama. Mikrofin je dio grupacije koju čine još i MF banka i Mikrofin osiguranje. Uvjereni smo da tehnologija ima svrhu, samo ako unapređuje kvalitet života ljudi. U skladu sa tim isporučujemo samo onu tehnologiju koja će sve nas učiniti boljim.
Web Shop – rješenje za vaše probleme
U današnje vrijeme postoji jedna ključna stvar koja može značajno poboljšati uspješnost vašeg poslovanja, a to je vaša online prisutnost. Ukoliko vaša djelatnost uključuje prodaju proizvoda, ovo je tekst za vas. Kupci 21. stoljeća su naviknuti da u nekoliko klikova mogu pronaći informacije koje ih u tom trenutku zanimaju. Ipak, mnoge kompanije se limitiraju samo na pružanje osnovnih informacija o poslovanju na web stranici. To više jednostavno nije dovoljno. Izrada web shopa može biti dodatak fizičkoj trgovini, ali ujedno najprofitabilniji prodajni kanal. Donosimo vam 5 ključnih prednosti Web shopa u odnosu na vašu trenutnu radnju. #1 Značajno niži troškovi Troškovi web shopa su puno manji nego troškovi fizičke trgovine. Kod fizičke prodaje je potrebno zaposliti radnike koji će se baviti npr. rukovođenjem, prodajom, i održavanjem, dok se kod web shopova velik dio procesa odvija automatizmom. Također, troškovi su u online trgovine znatno niži i u pravilu podrazumijevaju trošak najma prostora i režijskih troškova . Ukoliko razmišljate o zatvaranju fizičke trgovine zbog smanjenog obima posla, otvaranje web shopa bi moglo spasiti vaše poslovanje i višestruko povećati promet. #2 Radno vrijeme od 0 do 24, svaki dan Za razliku od fizičke trgovine, online trgovina je uvijek otvorena. Kupac nedjeljom, praznicima i u ponoć može putem vašeg web shopa saznati ono što ga zanima i izvršiti kupovinu ili poslati upit. Kupci u svakom trenutku imaju mogućnost pregledavanja i naručivanja vaših proizvoda i ne ovise o radnom vremenu. Također, mnogi poslovni ljudi nemaju vremena za shopping tokom radne sedmice ili ga imaju tek nakon što se trgovine zatvore, tako da pokretanje web shopa predstavlja nove mogućnosti prema novim kupcima koji do vaše trgovine jednostavno ne stignu ili su značajno udaljeni od vaše radnje. #3 Vrlo jednostavna administracija Kod većine web shopova administraciji je moguće pristupiti putem gotovo bilo kojeg uređaja koje ima pristup internetu, tako i putem vašeg mobilnog telefona, gdje god se u tom trenutku nalazili. Ako želite promijeniti cijenu, dodati ili maknuti proizvod, mijenjati opis, odgovoriti na upit ili nešto drugo, to možete učiniti brzo i samostalno. Današnji web shopovi su prilagođeni i korisnicima koji nemaju toliko iskustva s web stranicama i sve je prilično jednostavno objašnjeno, tako da ne biste trebali imati problema s vođenjem administracije. #4 Mjerljivi rezultati Svaka aktivnost na web shopu je mjerljiva. U svakom trenutku možete vidjeti posjećenost web shopa, najinteresantnije proizvode, najprodavanije proizvode, demografsku i dobnu analizu kupaca, izvore prometa na web shopu te još mnogo informacija koje su nedostupne ukoliko vodite fizičku trgovinu. Podaci o izvorima prometa su vrlo korisni jer vam pokazuju na kojoj platformi za oglašavanje sve dobro funkcionira, a na kojoj ne. Neki izvori prometa bi vas čak mogli i iznenaditi, pa ćete neočekivano usmjeriti dodatan budžet za oglašavanje, npr. na Google oglašavanje. Ukoliko vam se neka metoda oglašavanja pokaže neučinkovitom, možete je vrlo jednostavno napustiti i smanjiti troškove, dok je prilikom vođenja fizičkog radnje sve manje transparentno i treba mnogo vremena kako biste došli do podataka koje vam statistika vašeg web shopa pokaže u par klikova. #5 Doseg do većeg broja kupaca Fizičkom trgovinom ste najčešće vezani za jednu lokaciju i kupce iz njene neposredne blizine, a web shop omogućuje osobama iz drugih gradova, regija, država, pa i kontinenata da pregledaju vašu ponudu i postanu vaši novi kupci. Ako imate proizvod koji bi bio zanimljiv i inozemnim kupcima, izrada web shopa je odličan i, prije svega, ekonomičan način za širenje tržišta. Bez daljnjeg, izrada web shopa predstavlja veći trošak, ali on će se, ukoliko pametno poslujete, isplatiti brže nego što očekujete. Zato, u 2020. razmislite o širenju poslovanja i na ovaj način. Javite nam se na besplatni info broj 0800 223 338 ili na marketing@imtec.ba.
IMTEC je prisutan i na OLX platoformi
U petak 26. 6. 2020. godine, IMTEC je otvorio svoju e-trgovinu i na web platformi za kupovinu i prodaju OLX.ba. Naša misija je tehnologiju približiti ljudima jer smo uvjereni da tehnologija ima svrhu samo ako unaprjeđuje kvalitet života ljudi. Otvaranjem e-trgovine na OLX platformi nastojimo doprinijeti ispunjenu ciljeva koji proizilaze iz naše misije, jer je OLX centralno kupoprodajno mjesto koje spaja ljude koji kupuju, prodaju ili žele razmijeniti proizvode i usluge. Kao i uvijek do sada, našim klijentima dajemo punu sigurnost da će imati kvalitetnog partnera i najbolja tehnološka rješenja u skladu sa njihovima potrebama. E-trgovinu možete posjetiti klikom na link www.imtec.olx.ba i pogledati aktuelnu ponudu. Za sve dodatne informacije, budite slobodni da nas kontaktirate na besplatni info broj 0800 223 38.
GoPRO FUSION 360°
Zakoračite u novu eru kreativnosti sa GoPro Fusion kamerom koja bilježi sve oko vas! Fusion je najsvestraniji alat za kreiranje VR i tradicionalnog sadržaja. Jedna od karakteristika je mogućnost snimanja impresivnog 5.2 K sfernog sadržaja od 360° i fotografija sa kamerom od 18MP. Sa ovom kamerom vrlo jednostavno možete pretvoriti 5.2K sferne videozapise u tradicionalni video od 1080P, isto možete uraditi i sa fotografijama koje vrlo lako uređujete i prilagođavate što olakšava dijeljenje. Poseban značaj ima funkcija OverCapture sa kojim možete snimati iz svakog ugla i poboljšati već snimljeni sadržaj. Uz ovu funkciju ne samo da vam je zagarantovana mogućnost stalnog snimanja, već uz to možete i odabrati i koji dio tog sadržaja je važan nakon snimanja time dajući stvaraocu krajnju slobodu. GoPro aplikacija omogućuje korisnicima kontrolu fotoaparata, pregled snimaka uživo, te izradu i dijeljenje sadržaja putem pametnog telefona. Još neke od mogućnosti koje vam pruža ova kamera jeste: Vodootpornost (snimanje pod vodom do 5 m), Glasovne kontrole na 10 jezika, GPS i kompas, Wi-Fi i Bluetooth. Ponudu GoPro asortimana možete pogledati OVDJE , a za dodatne informacije kontaktirajte nas na besplatni info broj 0800 223 38 ili nam pišite na e-mail webprodaja@imtec.ba.